Portál pre mamičky a ich detičky
- Katarína V.

3 zvláštne diéty, o ktorých ste možno (ne)počuli

subpage-img

Pre mnohé z nás je staranie sa o svoju figúru takmer na každodennom poriadku. Nejesť toto, nejesť tamto, veľa piť, pohyb, žiadne jedlo po 22. hodine... Ruku na srdce, koľké z nás už niekedy vyskúšali nejakú tú diétu? Tak sa poďme pozrieť na tie, ktoré sú tými najveselšími, najvtipnejšími alebo najčudnejšími? O týchto ste možno ešte ani nepočuli!

1.      Diéta baby food

Baby food teda v preklade detská výživa je doslova hitom. Pre mamičky s deťmi v tomto veku, v ktorom sa konzumujú aj detské výživy je azda celkom výhodná a ekonomická. Zrejme ste ich doteraz nekonzumovali zámerne, skôr len z dôvodu úspory času alebo peňazí. Pri tomto spôsobe stravy nebudete jesť pevnú stravu ale len kašičkovú. Najlepšie je urobiť si ju doma, vtedy si tam zmixujete, načo máte chuť. Jedálniček sa môže aj upraviť napríklad na jedno pevné jedlo denne. Výhodou je, že sa nesolí a soľ vraj môže byť príčinou zadržiavania vody v tele.

 

2.      Polievková

Podstatou tejto diéty je jesť len tekuté pokrmy, resp. vývary a iné polievky. Najlepší je teda mäsový či zeleninový vývar, pridať môžete aj kúsky zeleniny a halušky. Lepšie vás zasýti krémová zeleninová, ktorú uvaríte veľmi jednoducho. Sparenú zeleninu rozmixujete a dochutiť môžete nízkotučným mliekom alebo sójovým či kokosovým mliekom. Možnosťou v tomto prípade je tradičná brokolicová, hráškový či karfiolový krém alebo hubové kapučíno. Do polievok pridávajte veci, po ktorých vám dobre trávi, napríklad zázvor alebo čili.

 

3.      Čokoládová diéta

Snom všetkých z nás je istotne táto diéta. Jesť celý deň čokoládu alebo aspoň vtedy, keď príde chuť a pritom chudnúť. Skvelá predstava. V prípade tejto diéty ale zrejme budete mať čokolády pokrk už než ju dokončíte. Jesť sa totiž smie len čokoláda a to bez náplní a príchutí. Len čokoláda a žiadne iné jedlo.

Pozitívom tejto diéty je chutná horká čokoláda. Tá je dokonca priateľom a menším hriechom aj v prípade redukčnej diéty. Avšak len ako spestrenie stravy. Alebo máte chuť ju jesť od rána do večera?

 

Tieto diéty rozhodne neodporúčame. Vlastne sa nám diéty všeobecne veľmi nepozdávajú :- ). Veľa pite, jedzte menšie porcie 5 krát denne, obmedzte sladkosti, sladké limonády a mastné vyprážané jedlá...Miesto sladkého skôr ovocie a zaraďte do jedálničku aj veľa zeleniny. Samozrejme pohyb je najlepším priateľom... Veď to poznáte.

Foto: Pixabay.com

Autor: Katarína V. 

 

 

Zlý text
Dobrý text

Ďalšie články na ukulele.sk

Chcete sa udržiavať v kondícii, no hneď po tréningu vám škvŕka v žalúdku? Porazte hlad týmito cvikmi

Pomóc, moje dieťa nechce jesť!

Zárobok popri materskej. Ako si hľadať prácu na doma?

Chýba nám vitamín C! Čo teraz?!

Úrazy detí v domácnosti